Rotacija za novo generacijo

Inovacija na področju rotacijskih avtosedežev z edinstveno metodo nameščanja in pametnimi tehnologijami

Predstavljamo dve novi liniji izdelkov s popolno rotacijsko izkušnjo

Otroški avtosedeži, ki imajo funkcijo rotacije staršem olajšajo vsakdanje življenje, saj omogočajo, da se atvosedež obrne proti njim, ko posedajo otroka. Rotacijski avtosedeži so že prisotni na tržišču in BeSafe je ponosen, da lahko predstavi dve novi liniji izdelkov, ki so dejanska revolucija koncepta otroških avtosedežev obrnjenih v nasprotno smer vožnje in rotacijskih sedežev z edinstveno namestitvijo in inovativnimi tehnologijami.

VIZIONARSKA: linija iZi Twist izdelkov

 

S tem, ko je avtosedež obrnjen samo v nasprotno smer vožnje in omogoča gladko rotacijo iz ene strani na drugo, iZi Twist linija izdelkov otroku omogoča, da zmeraj putuje 5x varneje in s tem v celoti sprejema našo BeSafe vizijo vožnje otroka obrnjenega v nasprotno smer od smeri vožnje čim dlje.

Z uvajanjem BeSafe rotacijskih avtosedežev ta linija izdelkov predstavlja dva izdelka: iZi Twist i-Size in iZi Twist B i-Size.

iZi Twist i-Size: avtosedež, ki se uporablja izključno v nasprotni smeri od smeri vožnje, za otroke od 61 do 105 cm z rotacijo avtosedeža proti vratom avtomobila za lažje nameščanje otroka.

iZi Twist B i-Size: avtosedež, ki se uporablja izključno v nasprotni smeri od smeri vožnje z rotacijo avtosedeža proti vratom avtomobila za lažje nameščanje otroka in inovativnim BeSafe Baby Shell™ – edinstvenim vstavkom za novorojenčka, ki omogoča uporabo avtosedeža od rojstva dalje. »B« v nazivu izdelka označuje Baby Shell™ vstavek.

 

 

FLEKSIBILNA: linija iZi Turn izdelkov

Ta linija rotacijskih avtosedežev omogoča vožnjo v obe smeri – v nasprotni smeri vožnje in v smeri vožnje ter popolno rotacijo za 360 stopinj.

Seveda sedež omogoča, da je otrok obrnjen v nasprotno od smeri vožnje cel čas uporabe, kar tudi mi priporočamo. Za družino, ki potrebuje fleksibilnost se lahko ta avtosedež obrne po potrebi tudi v smer vožnje.

 

iZi Turn i-Size: avtosedež se lahko uporablja v obe smeri vožnje za otroke od 61 do 105 cm, s popolno rotacijo 360 stopinj.

Poglejte tabelo za primerjavo izdelkov!

Omogoča vodoravno namestitev tudi v vozilih z 20 stopinjami naklona sedežev!

Vsi 3 BeSafe rotacijski  avtosedeži imajo edinstveno metodo namestitve, ki je unikatna s svojo konstrukcijo: Universal Level Technology™.

Ta način namestitve rešuje izzive s katerimi se soočajo avtosedeži obrnjeni v nasprotno smer, ki nastane zaradi avtomobilske industrije, ki dizajnira nagnjene sedeže v avtomobilu. Za bolj športne modele avtomobilska industrija pogosto razvija sedišča v svojih avtomobilih s prilično zravnanim kotom sedišča. Za otroške avtosedeže obrnjene v nasprotno smer od smeri vožnje to rezultira z zelo zravnanim sedečim kotom, kar starše skrbi.

Sistem BeSafe Universal Level Technology™ ima poseben dizajn avtosedeža in baze, ki rešuje ta problem, saj je narejen tako, da zmeraj omogoča vodoravno namestitev ne glede na kot oz.nagib avtomobilskih sedežev. Sedeži v avtomobilu imajo pogosto kot sedenja med 5 in 20 stopinj naklona. Universal Level Technology™ je konstruiran za najhujše primere, omogoča vodoravno namestitev tudi v avtomobilih z 20 stopinjskim naklonom. Na ta način Universal Level Technology™ res izpolnjuje svoje ime, ko omogoča univerzalno namestitev ne glede na kot naklona sedišča v avtu. Razen tega vodoravnega nameščanja, omogoča tudi prilagoditev naslona avtosedeža v 4 korakih za največjo udobnost otroka ne glede na njegovo starost.

Kaj pravijo zakoni?

Direktiva UN-a 129 ne zahteva, da je avtosedež v celoti v stiku s sediščem v avtomobilu. Namesto tega je s predpisom določeno, da se namestitev na ISOfix sidra mora kombinirati s podporno nogo ali top tether pasom, da bi se preprečilo prevračanje avtosedeža v primeru frontalnega trčenja. Vsi 3 BeSafe rotacijski avtosedeži so opremljeni s podporno nogo, ki omogoča razporeditev sil na pod vozila in preprečuje frontalno premikanje avtosedeža.

Kaj se lahko vidi na testu trčenja?

V nekaterih posnetkih testov trčenja se lahko opazi malo komprimiranje sedišča na testnem stolu, kar daje vtis, da se bodo sile res razporedile na blazino sedišča. Dejansko se dogaja, da se podporna noga lahko malo pomakne v tepih. Kljub temu se sila, pritisk in funkcija obračanja zadrži na podporni nogi in ne na sedežu avtomobila.

Zakaj praznina pod bazo ni varnostni problem?

Baza je konstruirana za najhujše scenarije in največje naklone avtomobilskih sedežev zato se praznina pod bazo pojavi v vozilih z bolj ravnimi koti sedišča. Kupcem se ta praznina lahko zdi neznana in morda zaskrbljujoča, ker so drugi avtosedeži večinoma v celoti v stiku s sediščem avtomobila. No ta praznina pod bazo ne predstavlja varnostnega problema. Sedišče v vozilu ni trdo ampak narejeno iz mehkih materialov. V frontalnem trčenju – ki je najbolj pogost vzrok poškodb pri otroku – tako bi se sedišče v avtomobilu v vsakem primeru stisnilo zaradi pritiska nanj in tako ne nudi stabilnosti ali podpore avtosedežu. Tako se pri vseh avtosedežih sile distribuirajo skozi podporno nogo do poda vozila in/ali skozi ISOfix sidra na karoserijo avtomobila, rotacijo pa preprečuje podporna noga ali top tether pas.