iZi Go X1 vpoklic na servis

Možnost rizika, ko se uporablja z ISOfix bazo.

Avtosedež je popolnoma varen pri uporabi z varnostnim pasom.

POVZETEK

  • Vpoklic se nanaša samo na BeSafe iZi Go X1 avtosedeže s serijsko številko od ZG0247548 do ZG(0)270529
  • Avtosedeži z navedeno serijsko številko se bodo takoj servisirali pri BeSafe prodajnih partnerjih ali distributerjih s pričetkom od 16.3.2020.
  • Potencialne težave se lahko pojavijo, ko se avtosedež uporablja z BeSafe iZi Go X1 ISOfix bazo. Avtosedež je varen za uporabo z avtomobilskim varnostnim pasom.
  • To se NE nanaša na BeSafe iZi Go Modular X1 i-Size, BeSafe iZi Go Modular i-Size avtosedeže, iZi Modular i-Size bazo ali katere druge BeSafe izdelke.

KAJ STORITI?

  • Preverite ali je vaš avtosedež BeSafe iZi Go X1.
  • Če je, potem preverite serijsko številko.
  • Če je serijska številka med ZG0247548 iN ZG (0) 270529, se takoj obrnite na najbližjega prodajalca BeSafe, da bi lahko servisirali avtosedež. Servis ne traja več kot 10 minut.
  • V vmesnem času vas prosimo, da uporabljate avtosedež s pomočjo avtomobilskih varnostnih pasov. Poglejte kako!
  • Če ste kupili nov avtosedež po 9.marcu 2020. 1. Preverite, če ima nalepko “CHECK 2020” zraven serijske številke. V tem primeru je avtosedež servisiran in popolnoma varen za uporabo.

KJE SERVISIRATI?

Servis je seveda brezplačen in ne traja več kot 10 minut, tako da boste lahko avtosedež najverjetneje takoj odnesli s seboj. Za podrobnosti vas prosimo, da se obrnete na prodajno mesto ali direktno na distributerja.

KAJ JE PROBLEM?

Izdali smo vpoklic na servis na osnovi potencialnega varnostnega problema s komponento v avtosedežu BeSafe iZi Go X1. Pri naših rutinskih testiranjih smo ugotovili, da učinkovitost avtosedeža ni v skladu z našimi standardi. To se je pojavilo samo v najekstremnejši situaciji pri nekaj testih, ki jih redno izvajamo. Nismo prejeli nobenih poročil o incidentih ali nesrečah, ki bi bile povezane s to potencialno pomanjkljivostjo.

Do te pomanjkljivosti prihaja zaradi male spremembe tolerance v modificirani komponenti, ki se uporablja pri nameščanju avtosedeža na ISOfix bazo. Ta komponenta je modificirana konec 2017 in redni testi po modifikaciji niso pokazali nobenih težav. To je pokazal šele najnovejši test opravljen februarja 2020. Zato bi brez težav lahko testirali samo avtosedeže, ki so izdelani po predhodnem testu. No ker želimo neprestano ohranjati naše lastne visoke standarde varnosti in kvalitete izdelkov, smo se odločili, da gremo še dlje od obveznih zahtev in naredimo servis vseh avtosedežev, ki vsebujejo modificirano komponento.

Ker smo jasno ugotovili razlog težav, smo razvili rešitev za servis, ki popolnoma odstranjuje varnostne rizike. Podrobno smo testirali servisno rešitev, da bi res bili prepričani, da je avtosedež 100% varen za uporabo.

NA KATERE IZDELKE SE NAVEZUJE TA VPOKLIC?

Prizadeti -> trenutni vpoklic na servis

  • BeSafe iZi Go X1 s serijsko številko od ZG0247548 do ZG (0) 270529
  • Če ste avtosedež BeSafe iZi Go X1 kupili po 9.marcu 2020 preverite, če ima ob nalepki serijske številke še nalepkoCHECK 2020“. Če jo ima, je ta avtosedež servisiran in popolnoma varen za uporabo.

NISO prizadeti -> varen za uporabo

  • BeSafe iZi Go X1 ISOfix base
  • iZi Modular i-Size base
  • BeSafe iZi Go Modular & BeSafe iZi Go Modular X1
  • BeSafe iZi Go X1 s serijsko številko pod ZG0247548 in nad ZG (0) 270529
  • Starejše verzije, npr. BeSafe iZi Go (bez X1) ali BeSafe iZi Go +
  • BeSafe iZi Sleep
  • Katerikoli drug BeSafe avtosedež ali varnostni sedež z visokim naslonjalom.

KAJ JE Z BAZO?

Potencialni varnostni rizik se pojavlja samo pri uporabi BeSafe iZi Go X1 v kombinaciji z ISOfix bazom. No sama baza nima nobenih varnostnih težav ali rizikov.

Popolnoma varna je uporaba BeSafe iZi Go X1 pri nameščanju z avtomobilskim varnostnim pasom. Poglejte kako >>

Tudi če svoj avtosedež BeSafe iZi Go X1 ne uporabljate z ISOfix bazo, vas prosimo, da pripeljete avtosedež na servis. Za vsak slučaj, če jo kasneje želite komu prodati ali podariti, ki bi jo lahko uporabljal z ISOfix bazo.

KAKO POISKATI SERIJSKO ŠTEVILKO?

Obrnite avtosedež BeSafe iZi Go X1 na glavo. Na spodnji strani boste našli belo nalepko kjer piše “Serial no / ID” in nato številko z dvema črkama in 6 ali 7 znakov. Če ima vaša serijska številka 6 znakov enostavno dodajte 0 pred številko, da bo ustrezala formatu 7 znakov.

Če je vaša serijska številka nižja od ZG0247548 ali višja od ZG (0) 270529, vaš izdelek ne spada v ta vpoklic in je popolnoma varen za uporabo.

Če je vaša serijska številka med ZG0247548 in ZG (0) 270529 in NIMA nalepke “CHECK 2020”, vaš avtosedež spada v ta vpoklic in je potreben servis

Če vaša serijska števila spada med ZG0247548 in ZG (0) 270529, ter IMA nalepko “CHECK 2020”, je avtosedež že servisiran in popolnoma varen za uporabo.

VPRAŠANJA?

Spodaj najdete odgovore na vprašanja, ki bi vas lahko zanimala.

Za ostala vprašanja nas kontaktirajte na info@besafeavtosedezi.si ali na telefonsko številko +385 (0)1 4822132.

 

Ali lahko servis opravimo pri katerem koli prodajnem partnerju BeSafe?

Servis lahko naredite pri večini prodajnih partnerjev BeSafe ali pri distributerju Mikroedra d.o.o., vendar ne pri vseh, ker nimajo vsi partnerji potrebna orodja za servis. Predlagamo, da si ogledate seznam prodajnih mest in jih kontaktirate pred servisom.

Ali lahko sam serviram avtosedež?

Ne, storitev bi moral opraviti uradni prodajni zastopnik BeSafe zaradi registracije servisa in varnosti.

Ali lahko takoj vzamem avtosedež nazaj?

Samo popravilo ne traja dlje kot 10 minut, vendar je dolžina storitve lahko odvisna od takratne zmogljivosti trgovine. Iz tega razloga se pred servisom obrnite na prodajno mesto.

Ali je bila zaradi te pomanjkljivosti zabeležena prometna nesreča ali incident?

Ne, nismo prejeli nobenih poročil o incidentih ali nesrečah, povezanih s tem. Razveljavitev izdajamo kot lastno odločitev za odpravo vseh možnih varnostnih tveganj.

Ali moram s seboj prinesti račun kot dokazilo o nakupu?

Ne, za to storitev ni treba prinesti računa s seboj.

Ali ta odpoklic velja tudi za i-Size BeSafe iZi Go Modular (X1)? Ali imajo ti avtosedeži enak del?

Ne, ta težava sploh ne vpliva na i-Size BeSafe iZi Go Modular (X1) i-Size. Noben test trka, opravljen z BeSafe iZi Go Modular (X1) i-Size, ni pokazal te težave. Poleg tega smo še enkrat preizkusili BeSafe iZi Go Modular (X1) i-Size v ekstremnem testu, da smo še enkrat potrdili njegovo zmogljivost takoj, ko smo odkrili to težavo z BeSafe iZi Go X1.

Sistem za povezavo baze ISOfix in avtosedežev pri teh dveh modelih avtomobilskih sedežev ni enak, zato se pri preizkusih z ekstremnimi vrednostmi sile obnašajo drugače.

Če želim kupiti nov sedež BeSafe iZi Go X1, ali to pomeni, da bo sedež servisiran?

Takoj po izdaji odpoklica 9. marca 2020 smo ustavili prodajo vseh avtosedežev BeSafe iZi Go, dokler se ne popravijo vse obstoječe zaloge prizadetih sedežev BeSafe iZi Go X1. In seveda, vsi na novo izdelani sedeži bodo prenovljeni. Ko kupite novo BeSafe iZi Go X1 od 9. marca 2020, bo ta sedež servisiran in popolnoma varen za uporabo. Poiščite nalepko “CHECK 2020” na spodnji strani sedeža poleg nalepke s serijsko številko. Ta nalepka dokazuje, da je bil sedež servisiran.

Moj sedež ni več v garanciji. Ali moram plačati za storitev?

Ne, storitev je brezplačna, tudi če sedež ni več v garanciji.

Kako vem, če odpoklic velja za moj avtosedež?

Če želite preveriti, ali odpoklic velja za vaš avtosedež, morate preveriti serijsko številko na svojem sedežu. Če želite to narediti, obrnite sedež na glavo. Na spodnji strani je bela nalepka s črtno kodo in pod njo nalepko “Serijska št. / ID”.

Če je vaš sedež BeSafe iZi Go X1, se njegova serijska številka začne z »ZG«. Vpoklic so zajeti samo sedeži s serijsko številko od ZG0247548 do ZG (0) 270529 in jih je treba servisirati.

Ne uporabljam ISOfix bazo. Ali moram še vedno servisirati svoj sedež?

Vaš sedež lahko varno uporabljate, če ga pritrdite z avtomobilskim varnostnim pasom. Toda tudi če nimate ISOfix bazo za avtosedež BeSafe iZi Go X1, vseeno servisirajte svoj sedež, če ga želite kasneje prodati ali pa ga podarite nekomu, ki ga lahko uporablja z bazo ISOfix.

Ali moram za storitev plačati?

Ne, storitev bo seveda brezplačna.

Ali moram servisirati tudi bazo?

Ne, BeSafe iZi Go ISOfix bazo ni treba servisirati. Komponenta zaradi katere je izdan tale vpoklic se nahaja samo na otroškem avtosedežu.

Kako dolgo traja storitev?

Storitev ne traja dlje kot 10 minut.

Avtosedež sem kupil preko spleta. Kaj storiti?

Avtosedež lahko popravite v kateri koli izbrani prodajalni avtomobilskih sedežev BeSafe ali pri vašem prodajalcu, tudi če svojega sedeža tam niste kupili. Seznam servisnih točk najdete tukaj.

Ali moram takoj prenehati uporabljati avtosedež?

Če vašega avtosedeža še niste servisirali, ga morate prenehati uporabljati s podstavkom ISOfix. Lahko pa ga varno nadaljujete uporabljati z avtomobilskim varnostnim pasom, saj je težava le v povezavi s podstavkom.

Ali je treba storitev opraviti v isti trgovini, kjer je bil sedež kupljen?

Ne, sedež lahko servisirate v kateri koli servisni trgovini ali pri distributerju – na katerem koli izbranem servisnem mestu. Seznam servisnih točk najdete tukaj.

Dodaj odgovor