Ali poznate nove regulative o avtosedežih?

BeSafe je predstavil prvi avtosedež na trgu, ki je v skladu z najnovejšimi varnostnimi standardi. Junija 2017 so Združeni narodi povišali merila za varnost otrok v vožnji z izvajanjem druge faze regulative ZN R129. Kaj se je spremenilo?

Naša družba in tehnologija se nenehno razvijajo. Zakonske regulative se tudi spreminjajo, da se zagotovi večja varnost izdelkov. i-Size je obsežen sklop regulativ o otroških avtosedežihki je predstavljen v ZN.

V BeSafe nam varnosti pomeni več kot karkoli drugega. Zato smo s ponosom dočakali sprejem novih ZN standardov R129-02, ki se nanašajo na avtosedeže. BeSafe je sodeloval pri odločanju prek odbora, ki je razvil nove standarde. To, kar smo v preteklih letih vključevali v svoje lastne izdelke, je danes postal varnostni standard, ki bo vključeval vedno več otrok in povečal njihovo raven varnosti.

BeSafe je prvi booster sedež z visokim naslonom, ki je v celoti skladen z novimi varnostnimi standardi. BeSafe iZi Flex FIX i-Size je nagrajevani avtosedež, ki je odobren kot i-Size booster avtosedež za otroke med 100 in 135 cm, in za posebna vozila booster, ki podpira višino od 135 do 150 cm.

Druga faza regulative ZN R129 prinaša velike spremembe za otroke nad 100 cm. Novosti vključujejo booster sedež z integriranim naslonom za otroke od 100 do 150 cm višine.

    • Razvrstitev avtosedežev temelji na centimetrih, in ne kilogramih, saj so starši pogosto bolj seznanjeni z višino kot pa težo otroka. To olajša postopek izbire pravega in najvarnejšega avtosedeža.
    • Merila za testiranje stranskega udarca se dodajo obstoječim merilom za testiranje čelnega udarca. Predstavitev novih meril z lutkami za testiranje je pokazalo potrebo po ustrezni zaščiti telesa in glave otroka. Z uvedbo abdominalnih senzorjev v lutkah za testiranje, je učinek “potopitve” (ko otrokovo telo zdrsne pod pasom za krilo) merjen in prepovedan. BeSafe je vedno testiral svoje avtosedeže tudi za stranski udarec.
    • Le avtosedeži z naslonom so lahko varnostno odobreni. Visokotehnološki testi za nesreče z lutkami za testiranje, opremljenimi s senzorji za glavo, vrat in s senzorji za pritisk abdomena, nam pokažejo več o potencialnih poškodbah notranjih organov, kot je bil to primer pred nekaj leti. Vemo, kako pravilni dizajn naslona zagotavlja kritično zaščito za glavo in telo otroka, še posebej pri testiranju stranskega udarca.
    • i-Size booster sedeže lahko uporabljajo otroci visoki med 100 in 135 cm, ki se lahko postavijo v predvideni okvir ISO, z največjo širino 44 cm.
    • Posebni booster sedeži za vožnjo lahko sprejmejo otroke od 100 do 150 cm, ki se lahko postavijo v predvideni okvir ISO, z največjo širino 52 cm.
    • Booster blazine brez naslona za hrbet niso več dovoljene v skladu z ZN R129-02.
    • Nacionalna zakonodaja, glede na državo, zahteva varnost otrok v vožnji do višine 150 cm. Avtosedež bo tako dobil odobritev za “posebna” (višja) vozila. Ta dodatek k ZN R129 regulacijam nalaga večje omejitve notranjih in zunanjih mer avtosedeža. Zato mora imeti avtosedež dve vrsti odobritve.
    • Merila za notranje dimenzije je treba prilagoditi za 95% otrok v višinskemu razredu. Omejitve glede teže niso opredeljene, saj pas vozila prevzame obremenitev pri čelnem udarcu.

BeSafe razvija avtosedeže že več kot 50 let. Veliko tega se je spremenilo, vendar je fokus ostal enak: varnost otrok v prometu. Zato, skladno s tem, nikoli ne bomo popolnoma zadovoljni, saj si prizadevamo vedno razvijati in razširjati varnostne zahteve. Nenehno razvijamo nove inovacije zaradi katerih so naši izdelki varnejši z najboljšo uporabniško izkušnjo. Naša vizija je, da noben otrok ne bi bil v prometni nesreči resno poškodovan, ko se nahaja v BeSafe avtosedežu.